/*********************************************** * CSS Vertical List Menu- by JavaScript Kit (www.javascriptkit.com) * Menu interface credits: http://www.dynamicdrive.com/style/csslibrary/item/glossy-vertical-menu/ * This notice must stay intact for usage * Visit JavaScript Kit at http://www.javascriptkit.com/ for this script and 100s more ***********************************************/

טיפים למשחק נכון

תוכן העניינים

1. "אול אין שלי" או "אול אין שלך"?

אם אתם משחקים בשולחן אגרסיבי מול יריבים רציניים, יש משמעות לכל מילה שאתם מוציאים מהפה, לעיטוי שלה ולתנועות שלכם. נתייחס למצב בו אתם נכנסים "אול אין". איך נכון להכריז את זה? בכללי "אול אין שלי" הוא סימן לחולשה. אתם כביכול מוכרים את הכל מתוך עמדת חולשה. יריב אגרסיבי או צ'יפ לידר כמעט תמיד ישווה במקרה כזה.

"אול אין שלך" לעומת זאת, היא התקפה הכי אגרסיבית ובוטה שאפשר לעשות במשחק הפוקר. במיוחד אם נאמרת בהחלטיות, במכה אחת ואליה נוספת הצבעה על השחקן או על הקופה שלו. במקרה כזה אפילו השחקן הכי פזיז יחשוב פעמיים כי הרגע כמו כלב שהשתין במקום, סימנתם את הטריטוריה שלכם. אם אתם צ'יפ לידרים, הוא יניח אולי שאתם מבלפים, אבל בכל מקרה ישווה עם יד שטובה לו. בפוקר כמו בכל תחרות, טוב להיראות חלש כשאתם חזקים ולהיפך! על כן עם יד חלשה תתקפו את השחקן ותכריזו בנחישות שאתם מכניסים אותו אול אין, גם אם אין לכם יותר ממנו בכלל. זה לא חשוב כי כבר תשאירו את הרושם החזק. אם לעומת זאת אתם יושבים עם נץ, תמכרו את הכל כאילו אתם המקבצת נדבות מבאר שבע. אפשר להוסיף תנועות יד וזריקת הז'יטונים למרכז השולחן בכעס וייאוש, בשביל להטעות את היריב.

2. למה לא כדאי לחשוף את הקלפים

לא משנה מה אם אינכם בטוחים שאתם חזקים יותר מהיריב. אם זה כי תפסתם יד טובה או כי זיהיתם שהשחקן השני מבלף. אל תגלו את סגנון המשחק שלכם לכל השולחן. ברגע שאתם פותחים שחקנים מנתחים את הצעדים שלכם אחורה ויכולים לדעת עם אילו קלפים אתם נכנסים לפני הפלופ, אם מה מהמרים גבוה ואם אתם נוטים למשוך משחק איטי עם יד חזקה. מוטב אם תישארו דווקא בערפל. אחרי הריבר אפשר להמר גבוה אם אתם מחזיקים נץ כי או שתרוויחו הרבה, שזה טוב, או שכולם יברחו ותגרפו קופה גדולה מבלי לפתוח בכלל וזה עוד יותר טוב.

3. להשוות או לעלות?

שחקני פוקר מקצוענים רבים מסכימים שסדר העדיפויות של הפעולות בטקסס הולדם הם כדלקמן:

שחקן הימר ואתם מרגישים חזקים:

(הכי טוב) לעלות- לקפל- להשוות (הכי גרוע)

שחקן הימר ואתם מרגישים חלשים אך יכולים להשתפר:

(הכי טוב) לקפל- להשוות- לעלות (הכי גרוע)

כאשר עוד אף אחד לא הימר לפניכם ויש לכם יד כלשהי חובה להמר ולראות את שרשרת התגובות- במידה ומישהו מעלה אחרי שעשה צ'ק בהתחלה מומלץ לקפל ברוב המקרים או לעלות רק במקרים שאתם בטוחים בעליונות היד שלכם.

אין טעם להמר כשאתם מדברים ראשונים ואחריכם יש עוד הרבה שחקנים. אם רבים ישלמו אתם ככל הנראה לא טובים ובסבב הבא תצטרכו לעשות צ'ק ולמעשה לוותר על הקופה כי מישהו יהמר.

צ'ק נחשב למהלך הכי חלש במשחק. מכאן תסיקו את המסקנות שלכם לגבי צ'ק בליינד.